11 Kasım 2016 Cuma

Gimsa Market İş Başvurusu

Gimsa Marketlere iş başvurusu yapmak istiyorsanız güncel iş ilanları oldukça sitemizde yayınlanacaktır. Bilgi almak için sitemizi takip edebilirsiniz. Gimsa Marketlerin yapacak olduğu personel alımı haberlerini gimsa.com.tr adresindeki wep sitesinde bazen yayınlamıyor. Bu sitede başvuru yapılacak tarihler yayınlanacaktır. 


Çalışma saatleri;
Gimsa Marketler iki vardiyada çalışıyor.
1. Vardiye: 10:00  -  19:00 Saatleri arasında,
2. Vardiye: 13.00  -  22.00 Saatleri arasında.

Toplam 7:30 Saat çalışma, 00:30 dakika yemek, 01:00 saatte fazla mesai sistemi ile mesai tamamlanıyor. 

Maaş:
Departmanlara göre taban maaş uygulaması var. Daha sonra performansa dayalı olarak maaş zammı yapılıyor.

Çalışma Şartları:
Yemek ve Servisi var. 
Sigara ve Cep telefonu kullanmak ve iş yerine götürmek yasak. 
Diğer Personelle uyum içinde sistemi bozmadan çalışmak şart.


Gimsa Market insan kaynakları için tıklayınız.

54 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ben 12 yılık manavim ve simdi çok ise ihtiyacim var bana yardimci olursanız sevinirim benim oglum cihazla yaşıyor inki çok ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  5. Ben 12 yılık manavim ve simdi çok ise ihtiyacim var bana yardimci olursanız sevinirim benim oglum cihazla yaşıyor inki çok ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  6. 31 yaşındayım corumluyum disiplinliyim sigara kullanmam bu ise ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  7. S.A semih KESKIN 1979 DOGUMLU SAMSUN BAFRA ANKARA DOGUMLUYUM UZUN SOLUKLU DISIPLINLI CALISA BILCEMI DUSUNUYORUM 0543 782 91 54

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Çorum İskilip ilçesindenim acil işe ihtiyacım batikentte oturuyorum

      Sil
  10. Ben sincanda oturuyorum lise mezunuyum memleketim çorum sungurlu bonelli ve pasteryada calistim markette kasiyerlik yaptım gimsada çalışmak çok istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba 55 yaşındayım çorum sungurlu doğumluyum vasıfsız bir iş imkanı olursa çalışmak isterim etimesgutta ikametgah ediyorum

    YanıtlaSil
  12. Merhaba 40 yaşındayım Yozgatlıyım Mesleklisesi mezunuyum argon kaynağı biliyorum garsonluk bonservisim var mesaili işe ihtiyacim var evim kira tel 05458597687

    YanıtlaSil
  13. Sincanda oturuyorum acil ise ihtiyacim var bulasik olur yapabilirim

    YanıtlaSil
  14. Sincanda oturuyorum 47 yasindayim bulasik isi ariyorum

    YanıtlaSil
  15. Sincanda oturuyorum 47 ysindayim bulasik isi ariyorum gmsada

    YanıtlaSil
  16. Etimesgutta oturuyorum 24 yaşındıyım 4 yıllık maliye mezununyum askerliğimi yaptım ön muhasebe işi arıyorum Tel 05442542528

    YanıtlaSil
  17. Ankara kecı orende oturuyorum ıse gırmek ıstıyorum acıl mumkunse efendım sofurlugum ıyıdır ıs olsun calısırım mumkunse efendım 40 yasındayım e sınıfı sınıfı ehlıyetım var cep numaram 0536 847 62 53 ısmım yasar

    YanıtlaSil
  18. Mrb corumluyum is ariyorum ilgilinirseniz memnun olurum tell 05396174675

    YanıtlaSil
  19. etımesgutta oturuyorum efendım 24 yasındayım dıksıyonum duzgun ve ıyı musterı agırlarım v.b acıl ıse ıhtıyacım var 05076018753

    YanıtlaSil
  20. Merhaba ben 21 yaşındayım Askerden yeni geldim sürekli çalışabileceğim iş lazım O yüzden Gimsayı önerdiler çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Üniversite mezunuyum.daha önce a101 ve rizegross'ta çalıştım.marketin her bölümünde çalışabilecek bilgi,tecrübe ve deneyimim var.kalitenize katkı sunmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  22. Sincan Yenikent'te oturuyorum Gimsada çalışmak istiyorum lise mezunyum B sınıfı ehliyetim var 32 yaşindayim 5347456125 ilgilenirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  23. Etimesgutta piyadede oturuyorum 30 yasindayim bayanim calismak istiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Etimesgut piyadede oturuyorum 30yasindayim gimsada calismak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman arayacaksınız beni bilgilendirirmisiniz lütfen

      Sil
    2. Bu işe çok ihtiyacım var

      Sil
    3. Yepas ve yunus ciyt grrs Anka grrs beğendik market sektöründe callstlm temizlik persolinde callstlm sincanda 05541742784

      Sil
    4. Doğuş holdig ve Anzelll res ve anemon düğün salonu ve buz paten temizlik görevlisi yim ben o5541742784

      Sil
    5. 0ba flrl mis flrln callstlmmm temizlikte05541742784

      Sil
  25. Ankara etimesgut piyadede oturuyorum 30 yasindayim bayanim sigara kullanmiyorum gimsada calismak istiyorum.tel 0545 355 35 46

    YanıtlaSil
  26. Ankara etimesgut piyadede oturuyorum 47 yaşındayım kirada oturuyorum acil işe ihdiyacimvar corum bayatlıyım benden başka çalisanimyok .tel 535 603 27 58

    YanıtlaSil
  27. Ben mehmet kılıçarlan yaklasik iki aydır işsizim evde calisanyok ev kira cok acil işe ihriyacim var etimesgut piyade mahallesinde oturuyorum tel 0535 603 27 58

    YanıtlaSil
  28. 22 yaşındayım bayanım kızimin geleceği için çalışmaya ihtiyacim var Elvankentte oturuyorum corumluyum

    YanıtlaSil
  29. 1992 doğumlu ankara li yım kasap iş i için başvuru yapmak istiyorum 05453740058

    YanıtlaSil
  30. 1983 doğum vasıfsız ne iş olursa yaparım elim yatkın nmr 05511591229 hemen cslisirim

    YanıtlaSil
  31. 21 yasindayim gimsada calismak istiyorum ihtiyacim var 05419528894

    YanıtlaSil
  32. memleketim ankara yaşım 42 acil iş arıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  33. methaba çorum sungurlu dogumluyum evli 3 çocuk babasıyim iş arıyorum b sınıfı ehliyetim var ne iş olsa yaparım yatdımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  34. mehraba şöförlugum var su tasatcisiyim devamli olarak is ariyorumm raf duzeltmeyi iskif yapmayi bilirimm temizimdir titizimdir ilginize tesekkur ederim 539 342 87 96

    YanıtlaSil
  35. 37 yasındayım 98 yılından berı forklıft op. depo ıslerını bılırım ve ıs arıyorum tesekkurler.

    YanıtlaSil
  36. 37 yasındayım 98 yılından berı forklıft op. yapıyorum depo ıslerınden anlarım 0564.407.56.69 tesekkurler ıse ıhtıyacım var

    YanıtlaSil
  37. 18 yaşındayım lise mezunuyum iş arıyorum yeni kentte oturuyorum

    YanıtlaSil
  38. 18 yaşındayım lise mezunuyum yeni kentte oturuyorum iş arıyorum 0536566 4135 Aleyna nur incekara

    YanıtlaSil
  39. Bu ise inanilmaz ihtiyacim var size ulasamiyorum calismak zorundayim corumluyum cok caliskanim verilen her gorevi ozveri ile yapacagima guvenebilirsiniz lutfen bir sans verin is bulamiyorum sigara tekefon ne gerekirse ne istenilirse yaparim yeterki firsat verin lutfen

    YanıtlaSil
  40. Merhaba ben isitme engelleri is istiyorum olurumu sağlam yardım sincan oturum ben evlim 3 çocuk var yardım çalışmak istiyorum 0541 874 1867

    YanıtlaSil
  41. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil
  43. Adım aziz suriyeliyim 27 yaşındayım evli.. Sincan merkezde oturuyorum sigra kullanmıyorum iki tane dil konuşurum hem Türkçe hem arapça gimsa markette çalışmak istiyorum 05537643162

    YanıtlaSil
  44. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil
  45. Adım Emine 2senelik market tecrübem var sigara kullanmıyorum.evliyim işimi en güzel şekilde yapmaya hazırım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil